Realitní činnost

Realitní činnost naší společnosti zajišťuje komplexní zprostředkování prodeje, koupě a pronájmu všech druhů nemovitostí rezidenčních i komerčních - bytů, rodinných domů, rekreačních objektů, pozemků, administrativních objektů a prostor, průmyslových a skladových areálů.

 

Námi poskytnutý servis v průběhu každé realitní transakce:

  • Poradenství o aktuálním stavu realitního trhu
  • Prohlídka nemovitosti a doporučení optimální ceny – řádný nábor nemovitosti do nabídky včetně zajištění potřebné dokumentace a seznámení se s okolím je základní podmínkou úspěšného prodeje / pronájmu
  • Prezentace nabídky 
    • zpracování profesionální nabídkové prezentace nemovitosti pro její marketing (fotodokumentace, půdorysy, katastrální mapy)
    • oslovení klientů z vlastní rozsáhlé databáze, direct mail, inzerce na nejvyhledávanějších internetových serverech, tištěná inzerce, místní prezentace, aktivní vyhledávání potencionální zájemců
  • Prohlídky nemovitosti se zájemci o koupi / pronájem za účasti makléře přímo na místě
  • Finanční poradenství ve spolupráci s bankami i nezávislými finančními poradci
  • Právní servis zajištěný renomovanou advokátní kanceláří
  • Komplexní administrativněorganizační servis zahrnuje 
    • dohled na správný průběh celého obchodu za účasti profesního odborníka v oblasti realit
    • prověření právních vztahů na katastru nemovitostí
    • příprava podkladů pro banku pro zájemce čerpající hypoteční úvěr či úvěr ze stavebního spoření
    • zajištění rezervační smlouvy a rezervačního poplatku
    • zajištění řešení právních vad, které brání v omezení vlastnického práva (zástavní právo)
    • příprava veškerých souvisejících smluv prostřednictvím advokátní kanceláře včetně smluv o úschově kupní ceny
    • zajištění nájemních a podnájemních smluv
    • zajištění vkladu smluv do katastru nemovitostí a úhrada kolkových známek
    • převod členských práv a povinností u příslušného bytového družstva
    • příprava předávacího protokolu pro obě strany a předání nemovitosti
    • příprava podkladů pro přepis energií včetně samotného přepisu (elektřina, voda, plyn) po předání nemovitosti
    • zajištění bezpečné úhrady kupní ceny
    • zajištění odhadu ceny nemovitosti pro daňové přiznání
    • příprava a sepis daňového přiznání k dani z převodu nemovitosti
    • zajištění odvodu daně z převodu nemovitosti z advokátní úschovy přímo finančnímu úřadu
  • Poprodejní servis - zajištění kompletní správcovské činnosti – stěhování, úklid, stavební úpravy, technické zabezpečení, ostraha, správa a údržba nemovitosti

SCF SERVIS, s.r.o. byla založena v roce 2006 jako společnost zabývající se fyzickou ostrahou a technickým zajištěním majetku a osob. Postupem času společnost rozšířila své činnosti a začala se zabývat dodávkou a servisem nových technologických celků, zajišťováním servisních, projekčních a stavebních prací souvisejících s výstavbou, provozováním a komplexní správou komerčních, výrobních a obytných objektů. Dalšími obory činnosti jsou projektové řízení, technické dozory staveb a poradenská činnost. Sloučením společnosti SCF SERVIS, s.r.o. s již zavedenou společností SEVEN AGENCY, která byla založena v roce 1997 a její dlouholeté působení na českém trhu, přineslo mnoho zkušeností, které společně s Vámi, zákazníky, nyní zhodnotíme v praxi a ke společnému užitku.

SCF SERVIS, s.r.o., Vídeňská 51/122, 619 00 Brno, IČO: 276 80 339, DIČ: CZ27680339